Archivace dokumentů
Nabízíme kompletní služby komerční spisovny, které Vám šetří čas, místo i finance. Zajistíme externí uložení Vašich dokumentů, hlídání skartačních lhůt a vyhledávání dokumentů včetně zápůjčního servisu. Dokumenty třídíme, zpracováváme skartační návrhy a pravidelně spolupracujeme s příslušnými státními archivy. Chybí Vám Spisový a skartační řád včetně spisového a skartačního plánu? Nevadí, vytvoříme Vám zcela nový nebo aktualizujeme Váš původní dle platné legislativy.
Prostory našich spisoven splňují stavebně technické i bezpečnostní podmínky dle zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě. Jsou zajištěny mechanickým a elektronickým zabezpečovacím zařízením a sídlí v reálu s 24 hodinou ostrahou. Do spisoven mají povolený vstup pouze pověření zaměstnanci, enormně dbáme na bezpečnost svěřených dokumentů.
Nabízíme také poradenství nebo vedení spisovny přímo u klienta. V případě nevhodných prostor Vám navrhneme nové řešení, splňující zákonem stanovené podmínky pro ukládání dokumentů a další doporučená nařízení. Nechcete Vaše dokumenty odvážet pryč? Spisovou službu můžeme vykonávat také přímo v prostorách Vaší spisovny.
Klíčové vlastnosti archivace
Bezpečná přeprava dokumentů je zajištěna našimi firemními vozidly.
Všechny činnosti provedeme přímo v prostorách Vaší spisovny.
Ideální podmínky pro ukládání dokumentů a hlídání skartačních lhůt.
Dokumenty vyhledáme a doručíme na danou adresu nebo zašleme elektronickou kopii emailem.
Přiřadíme odpovídající skartační lhůty, vytvoříme Spisový a skartační řád včetně plánu.
Dodržujeme přísné bezpečnostní standardy.
Klíčové vlastnosti archivace
Komerční spisovna
• Zalistování dokumentů do spisovny probíhá s podporou elektronickou evidence jednotlivých spisů.
• Automatické hlídání skartačních lhůt na základě Spisového a skartačního řádu původce dokumentů.
• Příprava na pravidelné skartační řízení, skartační návrh a zajištění povolení ke skartaci.
• Zápůjční servis je samozřejmostí, doručení dokumentů probíhá osobně nebo elektronicky.
Datové uložiště
• Průkazné před úřady v České republice a celé EU.
• Veškeré atributy potřebné pro ověření pravosti jsou připojeny přímo k dokumentu.
• Opatřování popisnými daty, třídění, široké možnosti vyhledávání.
• Elektronické skartační řízení.